It gets better

Jobbig dag idag. Är djupt tacksam över mina kompisar, även om vi inte pratar om något personligt så är jag alltid glad när jag är med dom. Jag bytte gäng efter jullovet, bröt kontakten helt utan att riktigt förklara mig. Borde väl ha gjort det, men var/är så förbannad och mådde så dåligt psykiskt att jag inte kunde. Det är bättre nu. Det blir alltid bättre. Slänger in en bild, tack vare min internet-kompis som jag tyvärr inte har kvar kontakten med.
Jag ljög egentligen. Jag mår inte alls bättre, i alla fall inte psykiskt. Och inte fysiskt. Så nej, jag mår inte bättre. Jag gör precis som alla andra misstag som gör att jag mår riktigt dåligt, och konsekvenserna blir därefter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (dold)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:
">
Trackback